کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال عرضه Gold Master سیستم عامل OSX Yosemite

بر اساس گزارشات سایت معتبر ۹to5Mac اپل قصد دارد تا تاریخ ۲۹ سپتامبر،هر چند هفته اقدام به عرضه ی نسخه ای بتا از سیستم عامل Yosemite کند و نهایت در تاریخ ۱۰ اکتبر نسخه ی Gold Master را برای برنامه نویسان عرضه کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ نسخه ی Gold Master هر سیستم عاملی در واقع نسخه نهایی آن است که تنها تفاوت آن با نسخه نهایی این است که زودتر عرضه می شود و مخصوص برنامه نویسان می باشد.

در نهایت اپل قصد دارد نسخه نهایی و عمومی OSX Yosemite را در انتهای اکتبر به صورت رایگان در مک استور منتشر کند.همانند سال های گذشته احتمالا اپل در کنفرانس های آینده اش در سال ۲۰۱۴ از قابلیت های جدید این سیستم عامل پرده برداری خواهد کرد.این ویژگی های احتمالا عمدتا قابلیت هایی برای هماهنگی بیشتر با ساعت هوشمند اپل که احتمال زیاد در کنفرانس آینده اپل معرفی خواهد شد،مربوط می شود.تاریخ عرضه نسخه نهایی Yosemite هم قاعدتا در طول این کنفرانس اعلام خواهد شد.

هم چنین این منبع اعلام کرده است که مک بوک رتینای ۱۲ اینچی اپل تقریبا آماده معرفی و فروش شده که هم زمان با آن احتمالا iMac با صفحه نمایش جدا با کیفیت ۴K معرفی خواهد شد.هنوز نام این نسل جدید مک بوک مشخص نیست به طوری که امکان دارد نام هیچ یک از نسل های Pro و  Air را به خود نگیرد و با عنوانی جدید معرفی شود.هم چنین باز هم اینکه iMac جدید بک دیوایس رتینا باشد در حاله ای از ابهام قرار گرفته و اطلاعات بیشتری در دست نیست.

همانطور هم که مشخص است مک های جدید به همراه آخرین نسل سیستم عامل کامپیوتر های اپل OSX Yosemite عرضه خواهند شد که همانطور که طراحی جدید این سیستم عامل را مشاهده کردید پر از رنگ های مختلف و فونت های جدید و نازک تر می باشد که ندای صفحه نمایش های بهتر نسل جدید کامپیوتر های اپل را می دهد.

اپل هم چنین اعلام کرده که نرم افزار های iMovie و Final Cut Pro را برای بازده بالاتر برای نمایش های ۴K آپدیت خواهد کرد.

البته برای کسانی که علاقه مند هستند این سیستم عامل جذاب و پیشرفته را زودتر از زمان عرضه امتحان کنند می توانند از نسخه ی بتای عمومی Yosemite که فردا عرضه خواهد شد استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21782 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/05/02 تعداد مشاهده: 1613
سافت گذر